Centrum pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli pożądany produkt nie jest widoczny w naszej ofercie, to prosimy o kontakt pod adresem mailowym zamowienia.danrom@gmail.com Postaramy się zweryfikować możliwości jego sprowadzenia.

Wysyłki realizujemy przy współpracy z Inpost oraz Orlen Paczka, dzięki temu przesyłkę można odebrać w wybranym wcześniej punkcie odbioru :

  • InPost : Paczkomat ® / PaczkoPunkt
  • ORLEN Paczka : Automaty Paczkowe / Wybrane stacje paliw ORLEN / Kioski RUCH / Placówki Partnerskie.

Jak również wybrać dostawę Kurierem na wcześniej wskazany adres.

Ze względu na gabaryty niektórych produktów nie będzie możliwości wybrania dostawy za pośrednictwem Paczkomat ® / PaczkoPunkt / ORLEN Paczka.

W przypadku gdy zamówienie przekroczy ( 30kg Kurier/25kg Paczkomat®/20kg ORLEN Paczka ) jest dzielona na kolejną.

Wszystkie numery przesyłek otrzymasz drogą mailową/SMS.

Zamówienia realizujemy do 48h, wyjątkiem mogą być ewentualne opóźnienia wynikające z dni ustawowo wolnych.

W przypadku zamówień opłaconych tradycyjnym przelewem bankowym, realizację zamówienia rozpoczynamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Zamówienia od poniedziałku do czwartku do godziny 11:00 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia, wyjątkiem są zamówienia powyżej ( 30kg Kurier/25kg Paczkomat®/20kg ORLEN Paczka ) które wysyłamy następnego dnia roboczego.

Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku a godziny odbioru przesyłek Inpost wahają się od 10:00 – 12:00, ORLEN Paczka 9:00-11:00.

Nasz Sklep otwarty jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach 9:00 – 17:00 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dokument w formie papierowej jest dołączony do przesyłki, oznaczony PA- paragon bądź FV – Faktura Vat. W przypadku potrzeby przesłania dokumentu w formie elektronicznej prosimy o kontakt pod adresem mailowym zamowienia.danrom@gmail.com

 

Tak, istnieje możliwość wysyłki na terenie krajów Unii Europejskiej.

W celu ustalenia kosztu takiej wysyłki prosimy o kontakt pod adresem mailowym zamowienia.danrom@gmail.com

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie bezpośrednio u nas w siedzibie firmy, znajdującej się pod adresem:

  • ul. Słoneczna 100, 26-110 Skarżysko-Kamienna.

Godziny pracy znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe.

W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej : kontakt@danrom.sklep.pl

Tak, wystarczy Nas o tym poinformować, Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie ( do pobrania w sekcji “Regulamin”) o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@danrom.sklep.pl. Jeżeli przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu odstąpienie od umowy zawartej na odległość nie przysługuje, w celu pewności prosimy o kontakt na kontakt@danrom.sklep.pl
oraz zapoznaniem się z Naszym regulaminem.

Prosimy o jak najszybszy kontakt z nami : zamowienia.danrom@gmail.com

W celu wyjaśnienia sytuacji podejmiemy potrzebne kroki.

Płatności realizowane są poprzez:

  • Przelewy24
  • Przelew bankowy
  • Za pobraniem ( np. gotówka przy odbiorze)

To zależy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia, jeżeli nie została wygenerowana etykieta wybranego przewoźnika jak najbardziej jest możliwość zmiany przez nas adresu dostawy, w tym celu jak najszybciej prosimy o kontakt na : kontakt@danrom.sklep.pl

W przypadku już wygenerowanej etykiety bądź wysłania zamówienia:

  • Paczkomat – Nie ma możliwości zmiany pierwotnie wybranego automatu.
  • Kurier – Za pomocą aplikacji mobilnej InPost lub specjalny link w e-mail/sms. Brak takiej opcji w aplikacji lub wiadomości SMS i e-mail jest równoznaczny z brakiem możliwości przekierowania przesyłki. Przesyłkę zależną od gabarytów można przekazać do wybranego przez siebie urządzenia Paczkomat, PaczkoPunkt lub sąsiada ( ta sama nazwa ulicy). Więcej informacji na stronie inpost.pl

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami, by uzyskać informaje.